Pages

Thursday 31 July 2014

Set Kecantikan Shaklee

Salam semua, sudah masuk hari ke-4 raya. Pasti semua bersuka ria menyambut kedatangan aidilfitri bersama keluarga serta orang-orang yang tersayang kan? Hari ini saya ingin berkongsi tentang set kecantikan Shaklee yang menjadi pilihan ramai.

Mestilah set vit-e, Vit C dan juga B-complex. Ada yang dah pernah cuba? Kalau dah pernah, pasti anda akan berpuas hati. Set ini disukai ramai bukan sahaja kerana nilainya yang berbaloi, tetapi juga tahan sehingga berbulan-bulan jika hendak dibandingkan dengan jenama-jenama lain diluar sana.

Jom kita intai kelebihan set ini...

anda juga boleh baca tentang sustained released vita-c disini, banyak juga kelebihannya disamping ia multipurpose, bukan sahaja untuk kulit dan kecantikan tetapi juga untuk kesihatan. Selain daripada itu, anda juga boleh riki-riki tentang vita e disini serta tentang B-complex disini.


Sekiranya anda berminat untuk mencuba set kecantikan Shaklee, anda boleh hubungi saya di nombor 013-3530853 atau emailkan pada saya di akmal_haziqah@yahoo.com.

Saya juga membuat COD di area Pasir Gudang, Johor, Kulai dan Kota Tinggi. Bagi yang inginkan barangan Shaklee boleh terus hubungi saya.

Konsultansi akan diberikan.

tetapi sekiranya anda mempunyai kad debit/ master card/visa, anda boleh:


Klik disini untuk order! 








No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates