Pages

Friday 11 July 2014

Bestnya Vitamin C Sustained Released





Tahukah anda keistimewaan Vitamin C Sustained Released?
  •  Sustained released Vita C plus diekstrak daripada kanji jagung.
  • Setiap 500mg Vita C SR ini mengandungi 120mg bioflavonoid yang membantu penyerapan Vita c dalam badan kita dengan lebih efisyen lagi.
  • Vitamin C Shaklee akan kekal didalam badan selama 5 jam dan dilepaskan perlahan-lahan seperti memakan 1 1/2 biji oren dalam satu jam. Haaa..ini bermakna bersamaan dengan 7.5 biji oren sehari. Laratkah kita nak makan 7.5 biji oren sehari? Hanya dengan harga 50 sen (HARGA AHLI LEBIH MURAH TAU) untuk sebiji Vitamin C, anda akan dapat kebaikan 7.5 biji oren berbanding dengan 7 biji oren di kedai-kedai. Mungkin harga lebih berlipat kali ganda. Jadi anda hanya dapat kebaikan 7 biji oren dengan hanya 50sen sahaja.
  • Vitamin C boleh bertindak sebagai detoks khususnya untuk mereka yang merokok. Semua tahu kandungan yang berbahaya dalam rokok seperti plumbum, arsenik, raksa, tar memberi kesan kepada keseluruhan badan terutamanya hati, buah pinggang, saluran darah dan sebagainya dan menghasilkan banyak radikal bebas di dalam tubuh. Vitamin C bertindak sebagai antioksidan yang mengawal kerosakan akibat aktiviti radikal bebas yang boleh merosakkan DNA.
  •  Vitamin C Shaklee lengkap dgn bioflavonoid (bahan penting yang membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik) dan vitamin C shaklee semulajadi tanpa bahan pewarna atau perisa tambahan.
  • Vitamin C Shaklee adalah yang termurah di pasaran jika dibandingkan dengan kualiti dan keistimewaannya. 1 botol vitamin C mengandungi 180 biji ini bermakna ia akan tahan selama 6 bulan penggunaan dengan harga hanya RM92 (jom join ahli Shaklee untuk mendapat kelebihan membeli vitamin Shaklee pada harga murah). 
  • Vitamin C Shaklee adalah fleksibel. Bukan sahaja boleh dimakan untuk menjaga kesihatan dan kecantikan dalaman namun boleh juga dibuat masker untuk menjaga kecantikan luaran. Nah, saya berikan panduan untuk membuat masker Vita C SR.

  • Vitamin C sangat berkesan dalam mengecutkan jerawat besar dan mengelakkan jerawat pasir dimuka. Dan amalan penggunaan secara berterusan boleh membantu mencerahkan dan menegangkan kulit kerana Vitamin C berperanan untuk membentuk kolagen kulit. Jadi kulit akan lebih tegang, licin cantik dan kalau ada luka, luka tersebut cepat baik. No wonder lah Vita c SR ni termasuk dalam set kecantikan Shaklee.ihiks

Jom kita tengok kenapa badan kita memerlukan Vitamin C :
  • Mencegah jangkitan dan selsema
  • Antioksida yang kuat
  • Memperbaiki tisu badan.
  • Penghasilan kolagen untuk pembentukan kulit, memperbaiki ligamen dan memperbaiki rawan.
  • Membentuk dan memperbaiki tulang, rawan dan gusi.
 Sekiranya anda kekurangan vitamin C, anda mungkin...




    Sekiranya anda berminat untuk mencuba Sustained released Vita C Plus, anda boleh hubungi saya di nombor 013-3530853 atau emailkan pada saya di akmal_haziqah@yahoo.com.

    Saya juga membuat COD di area Pasir Gudang, Johor, Kulai dan Kota Tinggi. Bagi yang inginkan barangan Shaklee boleh terus hubungi saya.

    Konsultansi akan diberikan.

    tetapi sekiranya anda mempunyai kad debit/ master card/visa, anda boleh:
    Klik disini untuk order terus!

    No comments:

    Post a Comment

     
    Blogger Templates