Pages

Friday 11 July 2014

hai u ols semua..ihiks..apa khabar?? haih..bersawang bagai blog ku ni...hahaha harus nak kena bersihkan rumah baru boleh jemput orang datang.

Anyway, ku nak sambung cerita tetang en.hubby ku yang demam teruk sebelum ni. belum baca lagi?? hahaha sila baca kerana ada info disitu. Mungkin anda akan dapat ilmu sedikit sebanyak nanti.

hokeh, ini al-kisah setelah en. hubby consume Nutriferon dan B complex.

sila abaikan muka babyku yang mencebik..hahahaha..sedih benor ghupenya kena pelok gitu. okey, sambung cerita. Seronok rasanya bila yang tersayang sihat. Yes, bukan zika nak mencanang yang shaklee ni hebat bagai tapi dari pengalaman sendiri mengkonsumsi, memang zika puas hati kerana kesannya pada keluargaku.

  Dua item ini a must have item dalam rumah, kenapa? sebab membantu kuatkan imun dalam badan selain daripada itu B-complex juga membantu meredakan stress. Inginkan dua itema ni? Boleh sangat sebab zika adalah SID bernombor 1032893. Boleh COD area Pasir Gudang, Kota Tinggi, Johor Bahru dan Kulai serta pengeposan ke seluruh Malaysia. Nak harga ahli??meh jadi ahli terus ihiks. RM65 sahaja.

Nama: Akmal Haziqah Binti Abdul Rashid
SID: 1032893
Contact Number : 013-3530853

No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates